Invitér ansatte til din virksomhed

Kun muligt for rollerne Virksomhedsadmin og Supervirksomhedsadmin.

Læs mere om virksomhedens roller hér.

I denne guide vil du få at vide hvordan du sender og administrer invitationer til virksomheden.

Indhold i denne artikel:

Send invitation

1
For at sende en invitation til nye ansatte, som endnu ikke er oprettet på NBs Nordic, skal du vælge Invitationer i virksomhedsmenuen: 
2
I formularen  Send en invitation udfyldes navnet og e-mailen, på den person du vil sende en invitation. Man kan kun sende én invitation ad gangen: 

Den inviterede person vil herefter modtage en invitation på e-mail. Invitationen er accepteret (og slettes automatisk) når den inviterede bruger har trykket på linket i e-mail og oprettet sig på NBS Nordic.

Nye ansatte vil altid få tildelt rollen Alm. Bruger, men kan efterfølgende ændres efter behov.

Administration af afsendte invitationer

På siden Virksomhed > Invitationer kan man få et overblik over afsendte invitationer. Hvis de fremgår på listen betyder det at de endnu ikke er blevet accepteret af modtageren:

For hver invitation på listen kan du enten slette eller genfremsende den.